ŠUZA – iz škole u znanost i akademsku zajednicu

ŠUZA - Iz škole u znanost i akademsku zajednicu službeni je program  popularizacije znanosti Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Program je namijenjen učenicima osnovnih i srednjih škola i njihovim nastavnicima. Program se izvodi s ciljem povećanja interesa javnosti za znanost, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku.
ŠUZA provodi svoj program kroz razne aktivnosti. Organiziramo radionice i predavanja koja približavaju učenicima nova znanstvena otkrića, tehnološka zanimanja i modernu tehnologiju. Širimo mrežu popularizatora znanosti kroz edukacijske seminare za nastavnike i profesore. Organiziramo posjete škola laboratorijima Fakulteta elektrotehnike i računarstva. U 2017. godini organizirali smo preko 30 radionica i znanstveno-popularnih predavanja, a Fakultet elektrotehnike i računarstva posjetilo je preko 5000 učenika, roditelja i nastavnika u sklopu Dana otvorenih vrata, Noći muzeja, raznih predavanja, radionica i izložbi.

Sljedeći događaji:

13. rujna 2019. NOVsky Novska
27. rujna 2019. Europska noć istraživača
5. - 20. listopada 2019. EU Code Week @ FER
studeni 2019.  Dan otvorenih vrata FER-a
prosinac 2019.  Sat programiranja @ FER

STEM klub "Antonija Novokmet"

U suradnji sa GDi i Hrvatskim robotičkim savezom u Srednjoj školi "Tina Ujevića" Kutina pokrenut je STEM klub "Antonija Novokmet". Tokom ovog semestra održan je niz radionica koristeći različite tehnologije i platforme: LEGO Mindstorms roboti (koji su se posebno svidjeli učenicima osnovnih škola), Arduino, Raspberry Pi i internet stvari (koji se posebno svidio srednjoškolcima), programiranje pokreta One hour of code, te društvena robotička igra RoboRally. Na Lego radionici učenici su sastavili vozilo koje izbjegava sudar. Nakon osnovnog programiranja Arduina (LED i tipkala) učenici su testirali autonomni robot napravljen pomoću Arduina te robot STEMI koji je baziran na Arduinu. Na RPi radionici učenici su vidjeli kako koristeći internet upravljati LED na tuđem RPi te što sve mogu kamera i umjetna inteligencija. U igri RoboRally potrebno je programirati robote kako bi što prije dohvatili zastavicu i pri tome što manje puta bili oštećeni od drugih robota. 

 

Autor: Ana Sović
Popis obavijesti